Toodete valik

ARCON GROUP OÜ tooteid saab osta www.eurolinn.ee
Tooteid saab ostukorvi lisada nii nimekirjas kui ka toote detailvaates.
Ostukorv asub menüüribal ja kuvab ka tellimuse kogumaksumuse (sh saatekulu ja käibemaks). Pärast toodete valimist peate minema ostukorvi vaatesse, klõpsates ostukorvi lingil.


Ostukorv

Ostukorvi lisati kaalupiirang 25 kg tellimuse kohta. Ostukorvi vaates on võimalik tellimust täpsustada, muutes koguseid või eemaldades tooteid. Ostukorvi hinnale lisatakse saatmiskulu. Kui toodete kättesaamise viisiks on “laost kättesaamine”, siis ei lisata ostukorvis olevasse hinda saatmiskulu. Kui kasutate pangalinki makseviisina, sisaldab hind käibemaksu.


Tellimuse moodustamine

Tellimuse vormistamiseks on vaja sisestada isikuandmed vormis
Eraisik peab sisenema: Eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, kontakttelefon ja postiaadress.
Ettevõttena tellides peate sisestama ka registreerimisnumbri, täiendava kontakttelefoninumbri ja vajaduse korral juriidilise aadressi, mis erineb tarneaadressist.

Toodete tarnimine ja selle tingimused

Tellimuse kättesaamiseks valib Ostja ostukorvis sobiva tarneviisi. Tellimused toimetatakse kohale Eesti, Läti, Leedu ja Soome Vabariigi piires. Teiste riikide puhul palun täpsustage e-posti teel arcongroup2017@gmail.com. Ostja kannab kauba kohaletoimetamisega seotud kulud. Kohaletoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist ning see arvutatakse ostukorvis.
Kui kaup on võimalik kätte saada kauplusest ja Ostja valib kauba kättesaamiseks nimetatud meetodi, ei lisata kauba hinnale kohaletoimetamise tasu.

Pakiautomaadi ja kulleriga tellimisel on tellimuse ettevalmistusaeg kuni 7 tööpäeva, misjärel antakse pakk üle vedajale. Tellimuse ettevalmistamise aeg, kui võtate tellimuse ise valitud laost kätte, on kuni 3 tööpäeva. Klienti teavitatakse, kui pakett on valmis.
NB! Tellimuse ettevalmistamise aega võib pikendada, kui tellimuse ettevalmistamise aeg langeb riigipühale. Kui riigipüha langeb tööpäevale, nihkub maksimaalne ettevalmistusaeg edasi riigipühale langevate päevade arvu võrra.


Tellimuse eest tasumine

Tellimuse esitamine

Lisage soovitud tooted oma ostukorvi, et neid tellida. Täitke kõik vajalikud väljad ja valige tellimuse täitmiseks kõige sobivam saatmisviis. Seejärel kuvatakse ekraanil kogumaksumus. Selle eest saab turvaliselt tasuda järgmiste Maksekeskus AS poolt pakutavate makseviiside kaudu:

Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Citadele
Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor
Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB ja Luminor, ¥iauli Bankas
Soome pangamaksed: Aktia, landsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankk
Kaardimaksed: Visa / MasterCard

NB! Pangalingi makset kasutades kinnita tellimus ja vajuta nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötlejale Maksekeskus AS. Leping jõustub tasumisele kuuluva summa laekumisel e-poe pangakontole.
Kui me ei saa tellitud kaupa kohale toimetada laovaru lõppemise tõttu või muul põhjusel, teavitatakse ostjat sellest esimesel võimalusel ja tasutud raha (sh saatmiskulu) tagastatakse viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teate saamisest..

Puudusega kaubad

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile shop@eurolinn.ee
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Tühistamine ja tagasimaksmine

Saatke tellimuse tühistamise ja tagasimaksmise taotlus e-posti aadressil shop@eurolinn.ee.

Teil on õigus tellimus tühistada ja saada raha tagasi, kui tooted ei ole meie laost lahkunud / neid ei ole väljastatud tarnimiseks.

Müüja poolt käesolevate tingimuste kohaselt tehtud tagasimaksed tehakse 7 tööpäeva jooksul alates tellimuses märgitud tarnekuupäevast. Tagasimakseid tehakse ostja arvelduskontole, millelt tellimus tasuti.

Veebipood kinnitab ostjale taganemisavalduse kättesaamist e-posti teel.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidluste lahendamise platvormi poole.

Müüjal on õigus keelduda kauba müügist olukorras, kus tehnilise vea tõttu on e-poes pakutava toote hind muutunud/muutunud põhjendamatult odavaks võrreldes vastava toote tavapärase turuhinnaga (hinnaviga), kauba peal puudub selgesõnaline teave, et tegemist on kauba jaoks kehtestatud erihinnaga ja kaupa ei ole Ostjale üle antud. Müüjal on õigus sellisest tehingust taganeda 3 tööpäeva jooksul alates hinnaviga sõlmitud tehingust teada saamisest, esitades Ostjale avalduse vormis, mis võimaldab vastavat sisu kirjalikult taasesitada. Kõik maksed tehakse Ostja arvelduskontole, millelt kauba eest tasuti.

Eurolinn.ee e-poest ostu sooritades saab klient valida sobiva tarneviisi, milleks on:


– Kaupade vastuvõtmine meie laost aadressil Laki 9a (Laures Shop)
– Eesti piires Omniva pakiautomaat ja kuller; Läti, Leedu, Soome Omniva ja Itella Smartposti pakiautomaat.
– Kaupa on võimalik tellida järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele..

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile shop@eurolinn.ee (see ei ole konkreetne vorm, kirjutage meile ja kirjutage oma probleemi kirjeldav e-kiri ning märkige tellimuse number) 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Kaupade kättesaamine poest


Kaupu väljastatakse esinduskaupluse lahtiolekuaegadel.

Pärast ostu sooritamist võite tulla kauplusesse järgmisel kalendripäeval.

Kaup väljastatakse kliendile isikut tõendava dokumendi (ID-kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel.

Kui klient ei võta kaupa vastu 14 kalendripäeva jooksul, loeme, et klient on tellimuse tühistanud ja tagastame ostusumma kliendile viivitamatult, kuid hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kättesaamine Omniva pakiautomaatidest:
Kauba kättetoimetamine kliendi valitud pakiautomaati on alates 55 eurost ostu korral Eesti piires tasuta.

Kauba kohaletoimetamine kliendi valitud pakiautomaati on Lätis tasuta alates 95 euro suurusest ostust.

Kauba kohaletoimetamine kliendi valitud pakiautomaati on Leedus alates 95 euro suuruste ostude puhul tasuta.

Kauba kohaletoimetamine kliendi valitud pakiautomaati on Soomes tasuta alates 150 EUR ostuga.

Koos Eestiga saadetakse kaup välja 1-5 tööpäeva jooksul ja jõuab pakiautomaati 1-2 tööpäeva jooksul pärast postitamist.

Lätiga saadetakse kaup välja 1-5 tööpäeva jooksul ja jõuab pakiautomaati 3-7 tööpäeva jooksul pärast postitamist.

Koos Leeduga saadetakse kaup välja 1-5 tööpäeva jooksul ja jõuab pakiautomaati 3-8 tööpäeva jooksul pärast postitamist.

Soomega saadetakse kaup välja 1-5 tööpäeva jooksul ja pakiautomaati 3-8 tööpäeva jooksul pärast postitamist.

Klienti teavitatakse saabunud saadetisest ja saadetise asukohast SMS-i teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetise säilitusaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.

Juhul, kui klient ei ole pärast ladustamisaja möödumist pakiautomaadist kaupa kätte saanud, loeb eurolinn.ee, et klient on tellimuse tühistanud ja müüja tagastab ostusumma koos tarnetasuga kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

goodcfunchyfood.com ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui kolmandad isikud on müüjast mitteolenevatel põhjustel saanud kätte pakiautomaadi unikaalse koodi ja kaup on selle koodi alusel vastu võetud.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

ArCon Group OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, ArCon Group OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

star_border

Kauba kättesaamine kulleriga Eesti piires

Omniva Kulleri tarnitud kaup toimetatakse kliendi poolt määratud aadressile 2-3 tööpäeva jooksul alates ostu sooritamisest, esmaspäevast reedeni kella 9.00-st kuni kella 9.00-ni. Klient saab valida sobiva ajavahemiku saadetise kättesaamiseks (9:00-17:00 või 17:00-21:00 või 9:00-21:00) ja tellida kauba tööle või koju.

Tarnepäeva hommikul saab klient SMS-i teel teavet paki saabumise kohta. Kuller helistab kliendile enne paki kättetoimetamist. Vastavalt kliendi soovile on võimalik saadetis ka ilma lisakuludeta ümber suunata sobivasse pakiautomaati. Saadetis antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-i teel.

Klient peab tagama, et kaup võetakse vastu kokkulepitud ajal ja aadressil. Kui klient ei ole kauba saabumisel kättesaadav, toimetab kuller paki tagasi Omniva terminali. Kui pakk jõuab tagasi terminali, saadab süsteem kliendile SMS-i. Seejärel on kliendil võimalus leppida Omniva klienditeenindusega kokku uus aeg, mil kuller peab tegema järgmise tarnekatse.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile shop@eurolinn.ee
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.